همزمان با هفته وقف کارکنان و دست اندر کاران امور و قف و موقوفات و بقاع متبرکه شهرستان اردکان با حضرت حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه اردکان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، در این دیدار خادمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان با اشاره به تعداد و نوع اداره و پراکندگی موقوفات و رقبات در سطح شهرستان به تشریح عملکرد یکساله اوقاف و امور خیریه شهرستان پرداخت. وی ضمن اعلام وجود 1493 موقوفه و 6550رقبه در سطح شهرستان عملکرد شهرستان در خصوص ثبت اطلاعات سامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه، تنظیم اسناد اجاره با مستاجرین ،انجام عملیات ثبتی موقوفات،برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی مثل آرامش بهاری ،نشاط معنوی، سوگواره یاس نبوی، ضیافت الهی،جشن ولایت علوی ،اکمال دین نبوی . کلاس،جلسات و مسابقات قرآنی و همچنین تسطیح، زیر سازی، محوطه سازی، ساخت و نصب گلدسته ، اجرای پروژه آب رسانی و... در بقاع متبرکه را از اهم فعالیتها و موفقیت های یکساله اداره اوقاف شهرستان برشمرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه اردکان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات اوقاف شهرستان ، تداوم تعامل با مردم و مسولین ادارات ،اجرای دقیق نیات موقوفات واطلاع رسانی و شفاف سازی و اجرای برنامه های فرهنگی توسط اوقاف را مورد تاکید قرار دادند.
 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا